stars-singer

اخبارهنرمندان جهان

stars-singer

اخبارهنرمندان جهان

داستان طنز1

وقتی پسرا دور هم خلوت میکنند چی میگن؟؟

1- بدبخت حسین دلت بسوزه همون دختری که به تو پا نمیداد من رفتم شمارشو گرفتم

2- وای پسر ! این دختره دانشجو که توی کلاس ماست رو دیدین عجب هیکلی داره !

3- من بدجوری عاشقش شدم . اگه این خوشکله با من دوست بشه من همه ی دوست دخترهام رو کنار میگذارم .

4- ...ها ! حوصله مون سر رفت ! دو تا ...شعر بگین تا بخندیم !

5- یک سی دی توپسی گیرم اومده که خیی باحاله . جدیدترین شوی جنی فر لوپر و شکیراست .

6- بچه ها این دختره رو دیدین که مانتو صورتی میپوشه و یه عینک آفتابی هم میزنه . وقتی هم که توی دانشگاه را میره هیچکی رو تحویل نمیگیره . باید حالشو بگیریم ....بهش!

7- ما اینیم دیگه بالاخره شماره رو دادیم به دختره فقط دنبال خونه خالی میگردیم .

8- بچه ها من میخونم شماها دست بزنید ... توی کوچمون دختره قد بلنده ...

9- بر و بچ جاتون خالی امروز رفتیم کافی نت یه رومی رو به گند کشیدیم

10-دیشب جاتون خالی.مامانم اینا نبودن یه غذای توپ!!! درست کردم.

فقط یه کم زیادی رو گاز موند که اونم مهم نیست.نمیدونید ته دیگ تخم مرغ چه خوشمزه هست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد