stars-singer

اخبارهنرمندان جهان

stars-singer

اخبارهنرمندان جهان

پردرآمد ترین خواننده آمریکا یک دختر نوجوان

تیلور سوئیفت 35 میلیون پوند در یک سال از موسیقی درآمد داشته است و به همین دلیل پر درآمد ترین خواننده سال 2011 انتخاب شده است

مبلغ درآمد او دقیقا 35719902 پوند است. او به تنهای در امریکا توانست 8.8 میلیون دلار درآمد داشته باشد . او علاوه بر اجرای موسیقی آهنگ سازی نیز میکند و در این زمینه نیز فرد موفقی است.
در این لیست بعد از او گروه" یو-دو" ، " کنی چنسی " و لیدی گاگا حضور دارند
.

 

بیوگرافی و نگاهی کوتاه به زندگی خانم سوئیفت
تیلور آلیسون سوئیفت متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ و خوانندهٔ کانتری/پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی است و همچمنین دارای گواهی‌نامه پلاتین سه گانه از انجمن صنعت ضبط آمریکا می‌باشد.
خانم تیلور در سال ۲۰۰۶ نخستین آهنگش را بنام "تیم مک‌گراو" روانه بازار کرد ، همچنین  در اکتبر ۲۰۰۶  اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد که ۵ آهنگ آن آلبوم در جدول داغ‌ترین آهنگ‌های کانتری قرار گرفتند.
نیویورک تایمز در وصف سویفت نوشته‌ است:  او یکی از برترین ترانه‌سراهای پاپ و در درجه نخست کانتری است، فردی عملگرا که بیشترین تماس با زندگی درونیش را نسبت به بزرگسالیش دارد. بر طبق نظر نیلسن سوند اسکن∗، سویفت بزرگترین هنرمند موسیقی از نظر فروش در سال ۲۰۰۸ در آمریکا بوده و فروش آلبوم‌های او بیش از ۴ میلیون نسخه بوده‌است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد